پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶
 |  26/ اردیبهشت/ 1397 - 2:46
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

بنیادی: اخیرا شاهد زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی از سوی برخی مسئولین هستیم


بنیادی: اخیرا شاهد زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی از سوی برخی مسئولین هستیم

نماینده مردم کاشمر با انتقاد از رعایت نکردن حقوق زنان و با اشاره به تعرض به تجمعات کارگران در اراک گفت: اخیرا شاهد زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی از سوی برخی مسئولین هستیم.

به گزارش ایسنا، بهروز بنیادی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: منشور حقوق شهروندی در نشستی باشکوه رونمایی شد ولی اخیرا شاهد زیر پا گذاشتن این حقوق توسط برخی مسئولان هستیم که تعرض به تجمعات کارگران در اراک و اهواز و معلمان در تهران یا با بی‌احترامی به حقوق دختران و زنان سرزمین نمونه‌ این تعرضات است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود گفت: وزارت جهاد کشاورزی اگرچه طرح خرید توافقی زعفران کشاورزان را اجرا کرده اما تأخیر در پرداخت پول کشاورزان موجب نارضایتی شده است. دستورات لازم برای پرداخت از طریق تعاونی‌ها باید انجام گیرد.

بنیادی گفت: وزیر کشور در وضعیت معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی تعلل کرده است؛ نه ادامه کار برای وی متصور شده نه استعفای وی تعیین تکلیف شده است، این وضعیت سبب اداره فرمانداری کاشمر برای ۵ ماه بدون فرماندار شده است.

نماینده مردم کاشمر در تذکری به وزیر نیرو گفت: شرکت‌های آب منطقه‌ای با اخذ جرایم بدون حساب و کتاب از چاه‌های کشاورزی بابت برداشت‌ها باعث نارضایتی کشاورزان شده است، از سوی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نسبت به وضعیت بی‌بضاعتان پشت نوبت بهزیستی و مستمری آنها باید توجه لازم کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 717 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1611347 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر