سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
سرویس: مقالات
 |  5/ اردیبهشت/ 1397 - 2:38
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

نگاه دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد امنیتی نیست


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در نشست هم اندیشی مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران با اشاره به موضوع مطرح شده در خصوص زمان بر بودن اعطای مجوز NGO ها گفت: باید از ظرفیت جوانان بهره مند شد و حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است.
وی افزود: توجه دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد تا جایی است که دیدار با نماینده سمن های کشور در اولویت جلسات و نشست های رئیس جمهوری است.
به گفته حسن بیگی؛ ضرورت احصاء استعلام های مورد نیاز برای اعطای مجوز شکل گیری سازمان های مردم نهاد، دلیل اصلی زمان بر شدن پاسخ به درخواست مجوز ها است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید برمبنای اعتماد به جوانان است تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان بهره مند شد و می توانیم با شکل گیری گروه مشاوران جوان در استانداری تهران از نظرات و مشاوره جوانان استفاده کنیم.
وی گفت: همانطور که در طول دوران دفاع مقدس جوانان در جبهه ها حضور داشتند و بیشتر فرماندهان جنگ از جوانان بودند، امروز هم باید به قشر جوان اعتماد کرد.
حسن بیگی به اولویت سنجی نیاز جوانان به عنوان دستور کار اصلی نشست با سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: باید برای اشتغالزایی جوانان وقت بگذاریم که مهمترین نیاز جوان امروز است.
وی از شکل گیری خانه سمن ها در استان تهران به عنوان یکی از برنامه های مهم معاونت اجتماعی استانداری خبر داد و عنوان کرد: حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به کیفیت تشکیل جلسات در حوزه جوانان به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد فرمانداری ها اشاره کرد.
نشست هم اندیشی مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و با حضور ثریا شارقی مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری،فرزانه مروستی مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان متشکل از تیم مشاوران جوان بسیج دانشجویی،پلیس تهران،سرای محلات،NGO ها و سمن ها برگزار شد.
در ابتدای نشست اعضای مجمع سازمان های مردم نهادجوانان با ارائه موضوعاتی در زمینه ضرورت اولویت سنجی نیازهای جوانان استان،تقویت ستاد امور جوانان استانداری و فرمانداری ها و ارتقای جایگاه جوانان دربدنه دستگاه های دولتی نقطه نظراتی مطرح کردند.
تهرام ۶۱۳۹ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 458 بازدید

بازدید دیروز: 1067 بازدید

بازدید کل : 1618072 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر