پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷
سرویس: مقالات
 |  3/ اردیبهشت/ 1397 - 2:35
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

رسانه ها خدمات نظام را برجسته کنند


به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر افزود: باتوجه به ارتقای شاخص های مختلف آموزشی ، درمانی ، اجتماعی و اقتصادی و تقویت زیرساخت های توسعه ای در این استان، رسانه ها باید این دستاوردها را به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و وفاق درجامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همبستگی و وفاق در قول و عمل در جامعه نیاز داریم.
خرمدل ادامه داد: امروز مردم ایران بعد از ۴۰ سال دیگر به دنبال جریان سازی و مسائل سیاسی نیستند بلکه خواهان توسعه، دین، اعتلا و آرامش هستند و در این مسیر همکاری و مشارکت همه افراد ،گروهها و جریان های سیاسی ضروری است.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این مجموعه با تمام توان خود به خصوص در جایی که مردم منتفع می شوند در کنار دولت قرار دارد و به آن کمک می کند.
خرمدل با اشاره به شش برنامه سپاه امام صادق (ع) در قالب مجموعه اعتلا افزود: این مجموعه در محورهای سازندگی، آبادانی، فرهنگی، پزشکی و امنیتی و سایر بخشهای دیگر در کنار دولت قرار دارد و تلاش می شود در مناطق محروم و دورافتاده در کنار دولت خدمات قابل توجهی ارائه شود.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی اتحاد، همدلی و پرهیز از تنش آفرینی در جامعه از ضرورتهایی است که همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.
خرمدل با اشاره به اتحاد و همدلی حاکم بر استان بوشهر گفت: همه مسئولان استان باید برای تقویت این همبستگی تلاش کنند.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: با کمال تاسف ایران تنها کشوری است که سیستم تبلیغی آن برعلیه خودش تبلیغ می کند.
وی با اشاره به رویکرد حرفه ای و منصفانه ایرنای بوشهر در انعکاس خدمات و پیگیری مطالبات مردم افزود: این رسانه وابسته به هیچ یک از احزاب، دولتها و جریانها نیست بلکه متعلق به نظام است و با عملکرد مثبت خود در استان تاکنون خبری که منجر به جنجال و حاشیه باشد را منتشر نکرده است.
خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیتهای استان بوشهر یادآور شد: با استفاده از این قابلیتها و پتانسیلها باید نرخ بیکاری را در استان کاهش و موجب رونق اشتغال شد.
وی تاکید کرد: زمانی می توانیم از این ظرفیتها به نحو مطلوبی استفاده کنیم که مدیران باکفایتی داشته باشیم و نگاهمان نیز خدمت به جامعه باشد.
خرمدل با اشاره به شعار سال گفت: معرفی توانمندیهای اقتصادی داخل استان در راستای ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی از جمله وظایف مهم رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرنیزگفت: وحدت و همدلی مانع ازفرصت سوزی و استفاده بهینه از ظرفیت های توسعه ای برای خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
اکبر اقبال مجرد افزود:همه جریان های سیاسی باید در چارچوب نظام در کنار هم برای پیشرفت ایران اسلامی و ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم تلاش کنند.
وی یادآورشد: یکی از ماموریت های سترگ و مهم رسانه فرهنگ سازی است برهمین اساس فعالان این بخش می توانند با تولید محتوای مناسب نسبت به ارتقای فرهنگ عمومی و گرایش افراد جامعه به تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 457 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619861 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر