جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
 |  30/ فروردین/ 1397 - 3:18
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌مناسبت روز پاسدار


پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌مناسبت روز پاسدار

به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی این روز بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.
روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

آنان که به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌ تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

بهرامی . رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح»

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 987 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602375 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر