پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴
 |  28/ فروردین/ 1397 - 4:11
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

آوایی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاهش وقوع جرم موثر است


آوایی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاهش وقوع جرم موثر است

وزیر دادگستری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه بدی‌ها از جمله جرائم و خودخواهی ها، خودپسندی ها و خودبینی‌ها را کاهش می دهد.

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری صبح امروز و به مناسبت روز جانباز، از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع ثارالله(ع) تهران بازدید کرد.

وی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: ما باید جانبازان و شهدا را الگوی خود قرار بدهیم، چرا که مهمترین عاملی که این عزیزان را به مسیر ایثار و شهادت هدایت کرد، از خود گذشتگی بود.

وزیر دادگستری تصریح کرد: ما در حال حاضر به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم و به ویژه مسئولین بیش از سایر اقشار جامعه به اندیشیدن و تبعیت از این فرهنگ غنی نیازمند هستند و اگر در این راستا گام برداریم، قطعا بسیاری از مشکلات ما حل می شود؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه بدی ها از جمله جرائم و خود خواهی ها، خود پسندی ها و خود بینی ها را کاهش می دهد.

وی همچنین افزود: وزارت دادگستری نیز، مانند سایر وزارت خانه ها وظیفه دارد، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کند و باید تلاش کنیم تا مثل این عزیزان جانباز، ایثار را معنا ببخشیم، چرا که خیلی از مواقع فرهنگ از سطوح بالاتر ترویج می شود و عملاً جنبه اصلاحی دارد و ما این اصلاح را باید از خود آغاز کنیم تا به سایر اقشار جامعه هم منتقل شود.

در این بازدید، جمعی از معاونین وزیر و مدیران و مسئولین وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 361 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619765 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر