جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
 |  28/ فروردین/ 1397 - 10:05
  |   نظرات: بدون نظر
37 بازدید بازدید

حذف دغدغه‌های مرزنشینان با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق


رییس سازمان تعزیرات در دیدار با اعضای فراکسیون مرزنشینان مطرح کرد

حذف دغدغه‌های مرزنشینان با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با اعضای فراکسیون مرزنشینان بر حذف دغدغه‌های مرزنشینان با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جمعی از اعضای فراکسیون مرزنشینان در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بیان دغدغه‌های مردم مرزنشین و خلاءهای موجود در این منطقه که موجب آسیب پذیری و افزایش انجام قاچاق می شود، پرداختند.

جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات در این دیدار ضمن تاکید بر این مطلب که دغدغه  مردم مرزنشین باید در برنامه ریزی های سازمان تعزیرات مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با هماهنگی و همکاری کمیسیون های اقتصادی و قضایی مجلس شورای اسلامی در حال انجام است می تواند بخش زیادی از دغدغه های هموطنان مرزنشین را محقق کند.

معاون وزیر دادگستری همچنین با اشاره به لزوم برخورد با قاچاق در سطح کلان مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اظهار داشت: هدف اصلی پیشگیری از انجام تخلفات به ویژه قاچاق است و رویکرد اصلی در برخورد با قاچاق نیز برخورد با قاچاق در سطح کلان بوده و تا جایی که قانون این اجازه را به ما بدهد از آسیب به مردم محروم در صدور احکام جلوگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارها ۵۰ درصد از مشمولان عفو مقام معظم رهبری در سال گذشته زندانیان سازمان تعزیرات بوده که این آمار نشان از نگاه همراه با رافت و عطوفت این سازمان در ارتباط با مردم دارد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 480 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601868 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر