سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
 |  27/ فروردین/ 1397 - 4:48
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

دادگستری اردبیل از سرمایه گذاری های مشروع می کند


به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز دوشنبه در جلسه کمیته اجرایی حمایت از سرمایه گذاری ، تولید و اشتغال اردبیل بر لزوم هماهنگی بانک ها و ارگان های اداری در شناسایی واحدهای تولیدی که در راستای اشتغالزایی و تولید قدم بر می دارند، تاکید کرد.
او افزود: تسهیلات بانکی نباید در اختیار کسانی قرار داده شود که بجای هزینه در تولید در جاهای دیگر سرمایه گذاری می کنند.
وی اظهار کرد: هدف نهایی همه مسئولان دلسوز استان رساندن اردبیل به جایگاهی فراتر از وضعیت فعلی است و هیچ کارشکنی را از سوی متولیان امر تحمل نمی کنیم.
وی گفت: ایجاد اشتغال در برهه فعلی و وضعیت موجود اردبیل را برای خود عبادت تلقی می‌کنیم بنابراین هر فرد و مسئولی بخواهد در این مسیر سنگ ‌اندازی کند با برخورد شدید دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
او ریشه تمام فسادهای موجود در جامعه را بیکاری و نبود اشتغال پایدار دانست و افزود: مسئولان امر تمام تلاش خود را به کار بسته‌ اند تا فقر و نداری از استان ریشه‌ کن شود و در این راستا از بانک ‌ها نیز درخواست داریم با حمایت قانونی از سرمایه‌ گذاران این خواسته را در استان به نحو احسن به پیش برند.
در این جلسه سه پرونده سرمایه گذاری مطرح شد ، دستگاه اجرایی ذیربط در این طرح جهاد کشاورزی و شرکت های ارائه دهنده خدمات عمومی بودند که مسائل و مشکلات طرح های مذکور بررسی و در چهارچوب قانونی با اتخاذ تصمیم مقتضی مشکلات آنها مرتفع شد.
۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 592 بازدید

بازدید دیروز: 1067 بازدید

بازدید کل : 1618206 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر