پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹
 |  27/ فروردین/ 1397 - 7:59
  |   نظرات: بدون نظر
58 بازدید بازدید

برای مصرف کالای ایرانی باید به‌دنبال تولید باکیفیت باشیم


سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در دیدار با مدیران وزارت دفاع:

برای مصرف کالای ایرانی باید به‌دنبال تولید باکیفیت باشیم

دادستان نظامی گلستان در دیدار با جمعی از مدیران وزارت دفاع در استان، گفت: برای مصرف کالای ایرانی، باید به دنبال تولید باکیفیت در کشور باشیم.

به گزارش ایسنا، رحیم رحیمی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که بشر در طول تاریخ هیچ‌گاه از آن بی‌نیاز نبوده، ایجاد نظم و امنیت است و ما هر یک به سهم خود از نیروهای مسلح که تولیدکننده امنیت هستند، باید پشتیبانی کنیم.
وی در ادامه گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح باید با توانی مضاعف در سال جاری تولیدات خود را که مصرف‌کننده اصلی آن نیروهای مسلح هستند، هم در کیفیت و هم کمیت ارتقاء ببخشد تا بتوانیم در کنار سایر تولیدکنندگان کشور، از نظر اقتصادی و صنعتی به خودکفایی برسیم.
رحیمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانسته از نظر نظامی و امنیتی در سطح منطقه حرف اول را بزند و باید از نظر اقتصادی نیز به مرحله‌ای برسیم که کالای ایرانی در منازل کشورهای ابرقدرت و صنعتی جهان به وفور یافت شود.
وی افزود: این نشانه استقلال اقتصادی کشور ماست و اگر کشور از نظر اقتصادی بی‌نیاز شود، می‌تواند در همه ابعاد حرف خود را به کرسی بنشاند.

دادستان نظامی استان گلستان، در خصوص جرایم مالی موضوع مواد ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، نحوه انجام معاملات و ساخت‌وسازها، مجازات تنظیم گزارش خلاف واقع، اختلاس و ارتشاء، نحوه انجام تحقیقات مقدماتی و احضار یا دستگیری متهمان و جمع‌آوری اطلاعات، مطالبی را شرح داد و بر ارسال بدون تأخیر گزارش جرایم ارتکابی تأکید کرد.
در ادامه، مدیر عامل و رئیس عقیدتی- سیاسی شرکت مزرعه نمونه و مسئول سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان به مسأله پیشگیری از وقوع جرم اشاره و بر آموزش کارکنان تاکید کردند.
در این دیدار، مدیرعامل به همراه مسئولان حقوقی، قضایی، بازرسی، عقیدتی و حفاظت اطلاعات شرکت مزرعه نمونه، مسئول سازمان خدمات درمانی، بیمه کوثر، بانک‌ها و صندوق‌های وابسته به نیروهای مسلح استان گلستان حضور داشتند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1029 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601069 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر