جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
 |  27/ فروردین/ 1397 - 1:52
  |   نظرات: بدون نظر
89 بازدید بازدید

باربری ها در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار نشوند


به گزارش ایرنا ،حامد عمرانی روز دوشنبه در نشست توجیهی با مدیران باربری های شهرستان رودبار جنوب افزود: مسئولان باربری ها باید رانندگان کامیون ها را نسبت به سوءاستفاده های احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر توجیه کرده تا از لحظه شروع بارگیری تا انتهای آن در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت کنند.
وی ادامه داد: مسئولان باربری ها پس از احراز هویت کامل متقاضی حمل بار و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی، اقدام به صدور بارنامه کنند و حتما مشخصات کامل، آدرس و تلفن متقاضی را در بارنامه درج کرده تا در صورت بروز مشکل، قابل شناسایی باشد.
وی بیان کرد: مدیران باربری ها باید تعهدات لازم در زمینه عدم وجود هرگونه اقلام و تجهیزات ممنوعه و انواع مواد مخدر را به صورت مکتوب از مالک بار دریافت و نزد خود نگهداری کنند.
وی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان نیز در زمان بارگیری محصولات کشاورزی، شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری شود.
سال گذشته ۱۱تن و ۶۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودبار جنوب کشف و چند باند بزرگ و بین المللی مواد مخدر نیز منهدم شد.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است که در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
۷۴۲۹/۷۴۵۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 409 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601797 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر