جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
 |  27/ فروردین/ 1397 - 12:46
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

مشاوره رایگان حقوقی قضایی در تعطیلات نوروز اجرا شد


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، طرح آزمایشی ارائه خدمات مشاوره رایگان حقوقی و قضایی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و میدان امام اصفهان با هدف رشد و ارتقای فرهنگ حقوقی و قضایی جامعه در ایام تعطیلات نوروز اجرایی شد.
آشنا کردن مردم با حقوق و وظایف شهروندی، ارتقای فرهنگ قانون گرایی و مقابله با گسترش فرهنگ قانون ‌گریزی و قانون‌ ستیزی، ارتقای فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی و زمینه‌ سازی برای تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق نیز از دیگر اهداف این طرح است.
همچنین از دیگر اهداف این طرح را می توان به ارتقای فرهنگ شناخت و پاسداشت حقوق دیگران، توسعه و ترویج فرهنگ صلح و سازش و ارتقای مهارت ‌های حل اختلاف و میانجی ‌گری، ارتقای جایگاه دستگاه قضایی و متصدیان امر قضا در میان مردم و فرهنگ ‌سازی در زمینه چگونگی مراجعه به دستگاه قضایی و استیفای حقوق فردی و اجتماعی افراد اشاره کرد.
در این طرح که با همکاری معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، تولیت امامزاده صالح (ع)، کانون بسیج حقوقدانان سراسر کشور و شهرداری اصفهان برگزار شد، بیش از ۲۵۰ مورد مشاوره در مناطق تعیین شده به مراجعان ارائه شده است.
اجتمام** ۷۳۲۹ ** ۱۷۷۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1655 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1603043 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر