جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
سرویس: مقالات
 |  24/ فروردین/ 1397 - 2:20
  |   نظرات: بدون نظر
93 بازدید بازدید

همه باید برای حمایت از کالای ایرانی و حل مساله ارز کمک کنند


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله «محمد امامی کاشانی» در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران افزود: در مملکتی که چنین گرفتار مشکلات اقتصادی شده است، همه باید با هم و متحد باشیم تا بتوانیم از روی موانع و مین هایی که دشمنان برای ما درست کرده اند، سالم عبور کنیم.
امام جمعه به «همه ملت، قوای مجریه، مققنه و قضاییه و تمام شخصیت های که مسئول هستند و می خواهند کاری بکنند»، توصیه کرد: ملت ها وقتی همه یکی شدند گروه ها و دسته های سیاسی در کشور همه یکی و متحد شدند و وحدت کلمه و اتحاد ایجاد شد و نظرات و قلب ها در راه خدا یکی شد و تدبیر کشور درست بود و تصمیم ها یکی شد، همه مسائل کشور حل و فصل خواهد شد.
امامی کاشانی گفت: برای حل مشکلات کشور اگر قدرت ها و اراده های مردم و مسئولان واحد شود، دست ها در دست و عزم ها یکی شوند «حمایت از کالای ایرانی» که فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مساله اصلی اقتصاد و ایجاد اشتغال وعزت ملی است، عملی می شود.
خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: باید تصمیم گیری های درست انجام دهیم و به امید خدا اگر چنین باشد و استقامت داشته باشیم، هم شعار حمایت از کالای ایرانی تحقق می باید و هم مشکلات بازار ارز در کشور حل می شود.

ادامه دارد…
سیام*۳۰۷۰*۳۰۶۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1567 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602955 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر