پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲
 |  1/ فروردین/ 1397 - 8:47
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

پیام تبریک رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت سال نو


پیام تبریک رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت سال نو

رییس کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبراللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن فصل بهار و تولد دوباره طبیعت را به حضور یکایک ایرانیان در سراسر جهان، به ویژه هموطنان عزیزم در ایران اسلامی و خاصه سردفتران، دفتریاران، بازنشستگان، پیشکسوتان و خانواده معظم ایشان و به همه کسانی که به فرهنگ والای ایران زمین احترام گذارده و این روز را گرامی می دارند، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

سال ۱۳۹۶ با همه خوبیها، سختیها، رنجها، شکستها و موفقیتها به پایان رسید و با شکوفایی بهار، جان تازه ای به ایران، این مرز پرگهر، دمیده خواهد شد. سالی که گذشت، سرشار از لحظات تلخ و شیرینی بود که ملت بزرگ ایران را درآزمونهای مختلفی قرارداد و مانند گذشته، نتیجه ای جز سربلندی مردم قهرمان ایران نداشت.

در حوزه دفاتر اسناد رسمی نیز شرایطی مشابه، حاکم بود. مشکلات فراوانی پیش روی دفاتر اسناد رسمی قرار دارد که با توکل به خالق بی همتا و تلاش هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران بسیاری از آنها مرتفع گردیده و با قدرت در مسیر رفع سایر معضلات در حال حرکت هستیم. در سال ۱۳۹۶ کانون سردفتران و دفتریاران در راه انجام وظایف محوله گامهای بسیار بلندی را برداشت که ان شاالله به وقت مقتضی، گزارش تفصیلی آن تقدیم حضور می گردد. 

بر این باوریم که هدف گذاری و همدلی در سایه عنایت حضرت باریتعالی، از عوامل مهم رفع مشکلات و معضلات پیش روی ما بودند که با مشارکت یکایک همکاران عزیز و ارجمند و همت و تلاش قابل تقدیر اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در سراسر کشور، موفقیتهای بزرگی را به همراه داشت.

در این رهگذر نمی توان نقش بی بدیل مجموعه مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و به ویژه دکتر تویسرکانی ریاست معظم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را نادیده گرفت که مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می نمایم.

 امیدوارم در سال جدید با برنامه ریزی و هدف گذاری برای رفع مشکلات پیش رو، گامهای موثری را برداریم.

با عرض سلام و تحیت به پیشگاه مولا و آقایمان حضرت صاحب الامر(عج) و آرزوی علو درجات برای روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای از صدر اسلام تا شهدای جنگ تحمیلی و آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی و همه بیماران و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سال جدید را به محضر یکایک شما همکاران گرامی، سردفتران و دفتریاران، بازنشستگان، پیشکسوتان و خانواده معظم ایشان، همکاران ومدیران پرتلاش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی سرشار از عبادت، شادی، برکت، سلامتی و موففقیت را برای شما آرزو مندم.

از همه سوی بهار جلوه او می بینم

جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل

آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

ایام به کام

محمدرضا دشتی اردکانی 

رییس کانون سردفتران و دفتریاران

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1153 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620557 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر