پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
 |  29/ اسفند/ 1396 - 12:25
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

۳ نانوایی متخلف در مه ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


مسعود رنجبر سه شنبه در گشت مشترک که با حضور ادارات ذیربط و خبرنگار ایرنا آغاز شده باانتقاد از وضعیت نابسامان برخی نانوایی ها گفت: وضعیت ظاهری نانوایی ها در شان مرکز شهرستان نیست و باتوجه به اینکه بهبود کیفیت نان تولیدی در افزایش سلامت جامعه موثر است می طلبد متصدیان نانوایی ها در مراحل مختلف پخت و عرضه نان دقت بیشتری کنند.
وی با اشاره به اینکه کم فروشی و خشک کردن نان نسبت به بازدید ماه گذشته کاهش پیدا کرده بود اظهار کرد: باتوجه به وضعیت نامناسب وظاهری نانوایی وپرسنل؛ کیفیت پایین نان برخی نانوایی ها ونارضایتی برخی مردم شهرستان از این موضوع باید نظارت مستقیم و غیرمستقیم بر نانوایی ها به طور مستمر انجام و در صورت بروز تخلف ها به موقع با آنان برخورد شود.
نماینده عالی دولت در مه ولات گفت: برای بررسی عملکرد نانوایی ها و جلوگیری از تخلف در این واحدها و احقاق حقوق مردم این گشت مشترک انجام شد وادامه خواهد داشت.
رنجبر خاطرنشان کرد: وزن نان سنگک باید۴۷۵گرم و وزن چانه نان سنتی ۲۹۲ گرم باشد لذا فروش نان نانوایی در مغازه ها ممنوع است و فروش نان به مشتری نباید بیشتر از۲۵ عدد باشد و نانوا باید با رفتار درست جوابگوی مشتریان وشهروندان باشد.
فرماندار مه ولات از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب و . . . مراتب را با ذکر آدرس دقیق نانوایی به فرمانداری یا اداره صنعت؛معدن وتجارت و باشماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به بازرسی از واحد صنفی مربوطه اقدام شود.
شهر فیض آباد دارای ۱۷نانوایی است که ۲نانوایی آن آزادپز و۱۵نانوایی دیگر باآرد یارانه ای به مردم این شهرخدمات ارائه میدهند.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

۹۸۷۸/۱۷۴۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 244 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619648 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر