چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
 |  26/ اسفند/ 1396 - 2:55
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

متخلفان ۱۴۵ میلیارد تومان جریمه شدند


به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی روز شنبه با اشاره به تشکیل ۱۷ هزار و ۷۵۱ فقره پرونده در ۱۰ روز نخست اجرای این طرح، اظهار کرد: متخلفان تاکنون به پرداخت ۱۴۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی افزود: تخلفات بخش کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور با ۱۴ هزار و ۲۷۳ پرونده بیشترین تعداد پرونده های ۱۰ روز نخست اجرای طرح نظارت نوروزی را تشکیل می دهد و با در نظر گرفتن این مساله به هموطنان عزیز توصیه می کنیم در هنگام خرید به قیمت درج شده روی کالا توجه کنند و از خرید کردن بدون دریافت فاکتور خرید و یا خرید کالاهای بدون اتیکت قیمت، خودداری کنند.
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در مورد مهم ترین پرونده های تشکیل شده، گفت: در استان اصفهان ۴ واحد پوشاک فروشی به دلیل تخلفات متعدد و تکرار تخلفات، پلمب شده اند و سه هزار و ۱۵۰کیلوگرم برنج غیرقابل مصرف با گزارش کارشناسان بهداشت معدوم شده است.
وی اضافه کرد: در استان خراسان جنوبی طی بازدید از ۶۵ انبار، ۲۲۰ تن پیاز احتکار شده کشف و علاوه بر جزای نقدی، احتکارکنندگان محکوم به عرضه کالای مکشوفه در سطح بازار شدند.
رایگانی تصریح کرد: با ۶ واحد عرضه، تولید و فروش شیرینی به دلیل عدم رعایت مصوبه خالص فروشی (کم فروشی) در استان قزوین برخوردهای قانونی صورت گرفت و این متخلفان ضمن الزام به رعایت مصوبه یادشده به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
وی با اشاره به پلمب ۹ واحد رستوران و قنادی در استان البرز، گفت: تاکنون پنج تن گوشت غیربهداشتی در این استان کشف و معدوم شده است و با توجه به ضرورت استقرار شعبه سیار در جاده چالوس به دلیل افزایش گزارش تخلفات و سهولت دسترسی مردم برای احقاق حقوقشان، این شعبه تا دو روز دیگر افتتاح خواهد شد.
رایگانی گفت: همچنین بنابر ضرورت، شعب سیار تعزیرات استان فارس و قم در جمکران، تخت جمشید و فرودگاه ها مستقر شده اند.
اجتمام**۳۲۲۹**۱۵۶۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 283 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618864 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر