شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
 |  29/ بهمن/ 1396 - 2:37
  |   نظرات: بدون نظر
81 بازدید بازدید

هفتمین جلسه دادگاه تجدید نظر بقایی چهارشنبه برگزار می شود


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، حمید بقایی روز یکشنبه پس از پایان ششمین جلسه دادگاه تجدیدنظر در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز دادگاه افزود: امروز بیشتر بحث توهین به معاون اول قوه قضائیه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: می گویند من به ایشان توهین کرده ام، در حالی که ایشان به دروغ ادعا کردند وقتی در بازداشت وزارت اطلاعات بودم، در سوئیت به سر می بردم و به من چلوکباب می‌دادند اما هیچ کدام از این صحبت‌ها صحت نداشت و بنده گفتم آقای اژه‌ای دروغ می‌گوید.
بقایی گفت: ما به آقای اژه‌ای توهین نکردیم و واقعا حرفشان صحت نداشت.
وی با اشاره به رسیدگی به یک مورد اتهامی دیگر اظهارکرد: به ما گفتند که شما بازرسی را به مناطق آزاد راه ندادید و ما هم دفاع و ثابت کردیم که حرفشان درست نیست.
بقایی اضافه کرد: روند رسیدگی همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، بقایی در پایان جلسه دادگاه امروز و پیش از حضور در جمع خبرنگاران، به دلیل بازداشت یکی از هوادارانش، در ساختمان دادگاه ایستاد و از خروج امتناع کرد.
یکی از خانم های هوادار بقایی، درحاشیه ششمین جلسه دادگاه تجدید نظر وی، در حال تصویربرداری از ساختمان دادگاه با تلفن همراه خود بود که ماموران امنیتی قوه قضاییه او را بازداشت کردند. امتناع بقایی برای خروج از دادگاه دقایقی موجب ایجاد ازدحام جمعیت مقابل دادگاه شد.
دادگاه بدوی حمید بقایی و حبیب الله جزءخراسانی در شعبه ١٠٥٧ دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری در چهار جلسه غیرعلنی با عناوین اتهامی تصرف غیرمجاز، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی به ترتیب در تاریخ های ۲۷ و ۳۰ مهر، ۲۴ و ۳۰ آبان امسال برگزار شد که متهمان پرونده فقط در دو جلسه نخست آن حضور یافتند و در بقیه زمان ها در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بست نشسته بودند.
دادگاه بدوی اواخر آذرماه بقایی را در هر عنوان اتهامی به چندین سال حبس و جزای نقدی محکوم کرده اما جزییات حکم بطور دقیق اعلام نشده است.
اجتمام**۷۳۲۹**۱۰۲۱
خبرنگار:لیلا اسماعیل نژاد**انتشار: حسین نوروزیان

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 646 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614399 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر