جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
سرویس: مقالات
 |  29/ بهمن/ 1396 - 8:14
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

زهرا مصطفوی با جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم دراهواز دیدار کرد


به گزارش ایرنا زهرا مصطفوی در این نشست که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد اظهار کرد: عمل امام خمینی(ره) الگو و راهنمای تربیتی ما بود و ایشان هیچ گاه روش خاصی برای تربیت ما اعمال نکرد.
وی افزود: به یاد ندارم امام راحل فرزندان خود را در انجام اعمال صالح یا دستورات دین امر و نهی کرد بلکه با عمل خود راهنمای ما بود.
مصطفوی بیان کرد: در تمام عمرم از پدرم و مادرم دروغ نشنیدم و هیچ گاه با فرزندان خود با دعوا و خشونت برخورد نمی کردند و آرامش در خانواده ما حاکم بود.
دبیرکل تشکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ادامه داد: ما در محیط سالم و سرشار از حقیقت پرورش پیدا کردیم و بنابراین عمل انسان الگویی برای تربیت فرزندان است.
وی گفت: تند رفتن و سخت گرفتن به فرزندان، آسیب رسان است باید آنها را آزاد بگذاریم و در صورت بروز مشکل به تدریج با مذاکره مشکل را حل کنیم.
مصطفوی اضافه کرد: اگر فرزند شما مساله ای را مطرح کرد بدون اعمال خشونت به صحبت های او گوش دهید و به مرور در مورد ضررهای موضوع به وی آگاهی بدهید.
دختر امام خمینی (ره) در توضیح به یکی از همسران شهید در خصوص علاقه به فضایل امام خمینی (ره) و تداوم راه ایشان گفت: نزدیک بودن به خدا علاقه را در دل انسان ها ایجاد می کند و خصلت های والای امام و نزدیک بودن به خدا این علاقه را در شما ایجاد کرده است.
وی اظهار کرد: انسان عاقل نباید کاری کند که به خانواده و کشورش آسیب برسد؛ قانون اساسی ما مطابق با قانون اسلام است.
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خصوص معنای واقعی صبر گفت: صبر به این معنی نیست که اگر غمی در دل داشتید گریه نکنید و یا در فکر خود ناراحت نباشید بلکه به این معناست که بدانید در وقوع حادثه مقصر نیستیم و همه چیز دست خداست و خدای ناکرده کفر یا حرف ناروا بر زبان نیاوریم.
دکتر زهرا مصطفوی روز یکشنبه صبح با قرائت فاتحه بر مزار شهید مدافع حرم و نیز سردار شهید علی هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای استان خوزستان ادای احترام کرد.
حضور در همایش قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین و افتتاح دفتر حمایت دفاع ازملت فلسطین از دیگر برنامه های دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در سفر به استان خوزستان بود.
۳۰۰۴/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 103 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613856 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر