سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
سرویس: مقالات
 |  28/ بهمن/ 1396 - 8:21
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


اخبار داخلی
*********
**دهلی نو-حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه و در آغاز مرحله دوم سفر خود به هندوستان از سوی رئیس جمهوری و نخست وزیر این کشور مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

**تهران-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه نگران شبکه های اجتماعی آینده هستیم و برای رفع این نگرانی باید به داشته های خود نگاه کنیم.

**اصفهان-فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن به دنبال این است که یاس و ناامیدی را در کشور ایجاد کند لذا باید امید را در جامعه ایجاد و در دل مردم تقویت کنیم.

**تهران-رییس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون به رای صادره درخصوص محرومیت علیرضا کریمی و مربی وی اعتراض و موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

**قزوین-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: دید و اهمیت مسئولان و جامعه به سازمان میراث فرهنگی برای رسیدن گردشگری کشور به جایگاه اصلی خود باید هم عرض با وزارت نفت باشد.

**تهران-معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر پرداخت عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه گفت: دولت در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده، افزایش ضریب عیدی کارمندان دولت را پیشنهاد کرده است.

**تهران-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:بخشی از پرده سینمایی سالن اصلی مجموعه تتاتر شهر دچار آتش سوزی شد که این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

**تهران-با تلاش موثر و رایزنی مداوم تیم دیپلماسی فدراسیون کشتی،به موجب رای اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی،علیرضا کریمی ملی پوش کشتی آزاد ۶ماه محروم شد و خطر تعلیق کشتی ایران به طور موقت رفع شد.

اخبار خارجی
**********
**تهران-رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات سری پلیس این رژیم درخصوص پرونده دیگر فساد مالی بنیامین نتانیاهو موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» خبر دادند.

**بیروت-«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در دیدار با «دیوید ساترفیلد» معاون وزیر خارجه آمریکا پیشنهاد ارائه شده ازسوی این کشور برای حل اختلاف مرز دریایی لبنان و رژیم صهیونیستی را غیرقابل قبول خواند.

**تهران-منابع رسانه ای وزارت دفاع عراق از ورود نخستین محموله تانک های (T-90) روسیه به عراق خبر دادند.

**الجزیره-سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد: اکنون بیش از ۶۲۱ هزار مهاجر از دیگر کشورهای آفریقایی در لیبی به سر می برند.

**تهران-'جیمز مک گاورن' نماینده کنگره آمریکا و رئیس کمیته حقوق بشر «تام لانتوس» در کنگره گفت: شدت سرکوب ها در بحرین افزایش یافته است.

**دمشق-شبکه الاخباریه سوریه گفت: ارتش ترکیه با استفاده از گاز سمی علیه مردم روستای 'ارنده' در اطراف عفرین در شمال سوریه شماری از ساکنان این روستا را روانه بیمارستان کرد.

**تهران-در حمله نظامیان صهیونیستی به تظاهرکنندگان فلسطینی در کرانه باختری و غزه در جمعه خشم، دستکم ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.

**بغداد-مشاور بین الملل مقام معظم رهبری در دیدار با وزیرخارجه عراق گفت که آمریکا مشکل بزرگ خاورمیانه است.

**تهران-هزاران نفر در تل آویو علیه فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار کناره گیری وی از قدرت شدند.

**لندن-«ترزا می» نخست وزیر انگلیس در نشست خبری مشترک با صدراعظم آلمان بر ضرورت اجرای کامل برجام از سوی تمام طرف ها تاکید کرد.

**تهران-یک آژانس نظارتی وابسته به پنتاگون نسبت به پیشرفت در جنگ شانزده ساله آمریکا در افغانستان ابراز تردید کرد.

**وین-دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید کرد: توافق هسته ای با ایران (برجام) برای ما بسیار مهم است و خواستار اجرای کامل آن هستیم.
شبک**۱۳۹۲**تنظیم و انتشار: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 417 بازدید

بازدید دیروز: 617 بازدید

بازدید کل : 1608868 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر