پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
سرویس: مقالات
 |  28/ بهمن/ 1396 - 10:11
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

عملکرد دولت در عرصه دسترسی مردم به فضای مجازی ستودنی است


به گزارش ایرنا، اسمعیل علی میرزایی شامگاه جمعه در دیدار با اصلاح طلبان شاهین دژ از حامیان دکتر روحانی خواست تا همانند ایام انتخابات در کنار دولت باشند و اظهار کرد: جریان رقیب با فضاسازی نادرست در تلاش برای ناامید کردن مردم از رای دادن به دکتر روحانی است و مردم باید با هوشیاری از امید ایجاد شده در جامعه پاسداری کنند.
وی با اعلام اینکه از رای دادن به دکتر روحانی پشیمان نیستیم، افزود: مطالبه های مردم در حوزه های محیط زیست، اشتغال و معیشتی در دست پیگیری است و برای خدمت به مردم در کنار دولت خواهیم بود.
وی با بیان اینکه کشور در طول دولت های نهم و دهم دچار بحران مدیریت در عرصه های مختلف بود، گفت: نباید انتظار داشت که تمامی این مشکلات در کوتاه مدت رفع شود.
وی که در دوران انتخابات ریاست جمهوری نائب رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان غربی بود، افزود: خرابی های به جامانده از دولت های قبلی در نهایت منجر به نارضایتی مردم شد.
به گزارش ایرنا تعدادی از حاضران در این جلسه خواستار ساماندهی اصلاح طلبان فعال در شاهین دژ شدند.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی از احزاب اصلاح طلبی است که زمزمه تأسیس آن در دی ماه ۱۳۹۳ شنیده شد و در نهایت در ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ با موافقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از وزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.
۳۲۱۴/۳۰۷۲
** خبر: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 625 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600665 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر