شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
سرویس: مقالات
 |  27/ بهمن/ 1396 - 2:57
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

امام جمعه بجنورد: حضرت زهرا(س) بنیانگذار دفاع از ولایت است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه گریه های حضرت زهرا(س) نیز سیاسی و در حمایت از ولایت بود گفت: دختر پیامبر اسلام توانست پرچم ولایت را برافراشته نگاه دارد.
امام جمعه بجنورد افزود: حتی وصیت نامه حضرت زهرا(س) و دفن شبانه ایشان، سیاسی بود و نخواست کسانی که به ولایت ظلم کرده اند در مراسم تدفین حاضر شوند.

*لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم از فساد و تبعض ها ناراحت هستند، گفت: مسئولان باید در این زمینه اقدام جدی داشته باشند.
وی گفت: مفسدان اقتصاد هنوز در جامعه میدان دار هستند و باید با آن ها برخورد قاطع صورت گیرد.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت است و در این مسیر، مگس هایی روی ریل نشسته اند و می گویند نمی گذاریم قطار به حرکت ادامه دهد.
وی افزود: کوپه های قطار انقلاب پر از مردم انقلابی و ۲۲ بهمنی است و ما هرگز به کسانی که از این قطار پیاده شده اند، التماس نمی کنیم که دوباره سوار شوند، آنان که اشتباه کردند، باید استغفار و به خطاهای خود اقرار کنند.
امام جمعه بجنورد تاکید کرد: به هر قیمتی نمی توان خارج شدگان را به قطار انقلاب سوار کرد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم ما با اشاره رهبر معظم انقلاب و لبیک به این سخن که مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال باشکوه تر برگزار می شود، به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.
وی تصریح کرد: مردم ما با مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی ها در جامعه روبه رو هستند اما غیرتمندانه به میدان آمدند تا از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1100 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614853 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر