جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
 |  25/ بهمن/ 1396 - 5:35
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی میناب راه اندازی شد


به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم راه اندازی این دفتر اظهار داشت راه اندازی این دفترهای الکترو نیک در راستای ارائه خدمات بهتر و توسعه عدالت الکترو نیک و استفاده از طرفیت بخش خصوصی به شهرو ندان می باشد .
وی، دفترهای خدمات الکترونیک قضایی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دستگاه قضایی نام برد و یادآور شد: بهره گیری از سیستم مدیریت پرونده ها (سمت) که نقش مهمی در تحول قضایی ایفاء کرده است.
وی یاد آور شد: همچنین به کار گیری ابلاغ الکترونیک قضایی تحول عظیمی در ارائه خدمات ایجاد کرده و ضمن کاهش هزینه داد رسی و هزینه ابلاغ اوراق سبب تسریع در جریان دادرسی شده است.
این مقام قضایی اظهارداشت: ارتقای سلامت اداری، تحقق اهداف و برنامه‌های پیش ‌بینی شده در برنامه ۵ ساله توسعه قضایی و توسعه خدمات الکترونیکی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای دسترسی آسان ‌تر مردم و سرعت ‌بخشیدن به رسیدگی به شکایات و طرح دعاوی ، برون سازی برخی از خدمات قضایی و دسترسی مردم به عدالت الکترونیک قضایی از مهم ‌ترین تأثیرات ایجاد و راه اندازی این دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد افتتاح دفترهای الکترونیک قضایی در آینده نزدیک در تمامی حوزه های قضایی استان هرمزگان باشیم.
در مراسم رئیس کل داد گستری هرمزگان و معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و اعضای شورای تامین و قضات ، شورای اسلامی شهر میناب حضور داشتند.
۷۱۹۴/۶۰۴۸
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 601 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613066 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر