جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
 |  25/ بهمن/ 1396 - 7:44
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

مرکز 'سامد' بوشهر قابلیت الگوبرداری برای سایر استان های کشور را داراست


به گزارش ایرنا، وجه الله خدمتگزار شامگاه چهارشنبه در بازدید از مرکز سامد بوشهر افزود: تعریف چنین رویکرد برای حضور مدیران و پاسخگویی مستقیم آنها به مردم یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار در تکریم ارباب رجوع است.
وی در ادامه بصورت تلفنی با یکی از شهروندان بوشهری که پیش تر درخواست خود را به مرکز سامد داده بود ارتباط تلفنی برقرار و قول مساعد به پیگری مشکل وی را داد.
در قالب این تماس شهروندی که شناورش از سوی عربستان صعودی توقیف شده بود درخواست آزاد کردن شناور خود را داشت که خدمتگزار دستور ابلاغ درخواست وی به نمایندگی وزارت امورخارجه برای پیگیری داد.
شهروند دیگری نیز از شهرستان جم درخواست احداث تاسیسات برق برای کارگاه تولید بتن خود را داشت که خدمتگزار قول مساعد به پیگیری درخواست وی داد.
استاندار بوشهر نیز در ادامه با ۲ تن از هم استانی ها ارتباط تلفنی برقرار و برای حل مشکل اشتغال ۲ جوان جویای کار و همچنین تعیین وضعیت صدور مجوز واحد پروار بندی در شهرستان دشتستان دستور پیگیری داد.
عباس قلی پور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر نیز گفت: در قالب سامانه سامد روزهای چهارشنبه چهار تن از مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در این مرکز حضور پیدا و هر کدام به مدت ۲ ساعت پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردمی می شوند.
۷۲۱۲/ ۶۰۴۵**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 785 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602173 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر