پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
 |  25/ بهمن/ 1396 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

اسماعیلی: مسئولان به وظایف محوله عمل کنند


اسماعیلی: مسئولان به وظایف محوله عمل کنند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: وظیفه مسئولان انجام وظایف در جهت خدمت به مردم فداکار است تا گام‌های جدی برای حفظ نظام برداشته شود.

 به گزارش ایسنا، اسماعیلی در بیست و سومین نشست شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آرزوی پیشرفت و ترقی در عرصه های مختلف و همچنین قدردانی از حضور آگاهانه مردم بصیر و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن برای اعلام هم بستگی با آرمان های امام(ره) و رهبری، اظهار کرد: مردم هوشیار ما هر جا که ضرورت ایجاب نموده با حضور بموقع خود از ارزش های انقلاب و نظام دفاع کرده است. حال وظیفه ما و مسئولان، انجام وظایف محوله در جهت خدمت هر چه بیشتر به این مردم فداکار و ایثارگر است تا از این طریق گام های جدی برای استحکام نظام و حفظ آرمان های انقلاب برداشته شود.

در ادامه جلسه، مطابق با دستور کار تنظیمی در خصوص ابعاد مختلف برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی دادگستری کل استان تهران بحث و تبادل نظر بعمل آمد و در نهایت، مباحث کارشناسی مطروحه جمع بندی شده و مواردی به تصویب رسید.

همچنین در این نشست پیرامون زمان افتتاح پروژه مجتمع قضایی غدیر مربوط به دادگاه های تجدیدنظر استان تهران و مراحل جابجایی آن بحث های مختلفی مطرح شد که مقرر شد در اسرع وقت محاکم تجدیدنظر به ساختمان جدیدالاحداث منتقل شود و در این رابطه ترتیبی اتخاذ گردد که با عنایت به اوقات رسیدگی تعیین شده، از تضییع احتمالی حقوق شهروندان جلوگیری شود.

در خصوص جابجایی سایر ساختمان ها و انتقال برخی از واحدهای ستادی به مرکز، مقرر شد کمیته ای تشکیل تا مراتب را بدقت بررسی نموده و با اولویت بندی لازم، برنامه مدون خود را تا جلسه آتی شورا اعلام نماید که پس از تصویب سریعا به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 600 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600640 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر