جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
 |  25/ بهمن/ 1396 - 8:11
  |   نظرات: بدون نظر
66 بازدید بازدید

الکترونیکی شدن میز خدمت دستگاه های اجرایی استان بوشهر


به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز چهارشنبه درحاشیه نشست هم اندیشی با رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور درجمع خبرنگاران افزود: میز خدمت اکنون در عمده دستگاه های اجرایی استان بوشهر راه اندازی شده و در اسفندماه نیز این میزها مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی بیان کرد: میز خدمت در واقع جایگزین میز ارتباطات مردمی است که با هدف تسریع روند پاسخگویی شفاف و صریح به مردم صورت می گیرد.
قلی پور افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: یکی از همکاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی مسئولیت میزخدمت را برعهده دارد.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان کرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقات‌های مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز خدمت در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی شکایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می‌ گیرد.
قلی پور افزود: پیش بینی استقرار سامانه سامد در میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها صورت گرفته که با تحقق این روند پاسخگویی مدیران به مردم شتاب می گیرد.
۷۲۱۲/ ۶۰۴۵**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 516 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601904 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر