چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷
 |  24/ بهمن/ 1396 - 8:16
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

پرونده واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در استان رسیدگی می شود


به گزارش ایرنا، اتوبوس حامل ۴۵ زائر گچسارانی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه ۲۲ بهمن در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه۲۳ بهمن درکیلومتر ۶ دیهوک -فردوس واژگون شد.
دراین سانحه ۹نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت به خانواده های جان باختگان این حادثه اظهار داشت: با اطلاع از حادثه مذکور با مدیریت شایسته ریاست دادگستری خراسان جنوبی و دادستان شهرستان طبس اقدامات سریع جهت بررسی علت حادثه و بسیج نیروهای استان جهت همکاری و رفع مشکل زوار آغاز شد.
وی افزود: در این راستا دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در جهت تسهیل و ارائه خدمت به موقع به خانواده های داغدار و مصدومان حادثه، پیگیری جدی معمول و با اخذ نیابت قضایی از رفت و آمد خانواده های آسیب دیده در مسیر طولانی گچساران به طبس جلوگیری شد.
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در پایان گفت: با رایزنی و مکاتبات صورت گرفته با دیوان عالی کشور مقرر شده که ادامه رسیدگی تا پایان دادرسی در کهگیلویه وبویراحمد انجام شود تا خانواده ها متحمل هزینه نشوند.
پیکر جان باختگان سانحه رانندگی جاده دیهوک -فردوس در خراسان جنوبی صبح امروز سه شنبه با همکاری سپاه پاسداران از طبس به استان کهگیلویه وبویراحمد منتقل شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
/۱۶۶۲/۹۸۶۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 389 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618970 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر