جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵
 |  24/ بهمن/ 1396 - 5:22
  |   نظرات: بدون نظر
87 بازدید بازدید

اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند


به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله موحد در دیدار با رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر که با حضور دادستان کرمان و جمعی از مقامات قضائی استان برگزار شد، بر رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مهم که منجر به جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه می شود تاکید کرد.
وی ضمن تاکید بر اینکه با عوامل پرونده های خشن با قاطعیت برخورد قضائی خواهد شد تصریح کرد: اشد مجازات در انتظار تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی است.
** تاکید ویژه رئیس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی فوق العاده به پرونده های جرائم خشن در رابر
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان ضمن تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده های جناحی عنوان کرد: پرونده مرگ مشکوک جوان رابری در حال بررسی است و در این رابطه چند مظنون دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی در این رابطه با قید فوریت در حال انجام است.
رئیس شورای قضائی استان کرمان خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی همواره یار و حامی مظلومان بوده و اجازه نخواهیم داد عده ای از اراذل و اوباش نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.
** پلیس با قاطعیت تمام بموقع و مناسب به جرائم پاسخ دهد
این مقام ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در کنار سیستم قضائی باید با قاطعیت تمام بموقع و مناسب به جرائم پاسخ دهند تا مردم دچار نگرانی نشوند.
وی با اشاره به اینکه هدف نهایی همه مسئولان در بخش های مختلف خدمت به جامعه و مردم است افزود: قضات ضمن حفظ استقلال کار قضائی باید با همدلی و هماهنگی با سایر نهادها و ادارات در راستای حل مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: قضات با اجرای احکام و حدود الهی همواره از جامعه و مردم دفاع می کنند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
۳۰۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1463 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602851 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر