سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1396 - 5:52
  |   نظرات: بدون نظر
122 بازدید بازدید

جلوه زیبای اتحاد اقوام خوزستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


به گزارش ایرنا یکی از بختیاریهای حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز به خبرنگار ایرنا گفت: هدف ما از حضور در این راهپیمایی لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است و حضورمردم باعث می شود دشمنان آمریکایی و اسرائیلی حد خود را بدانند و پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.
یکی دیگر از بختیاری های حاضر در این راهپیمایی اظهار کرد: ما به فرمایش رهبر معظم انقلاب عمل کرده ایم و آمده ایم تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم تا آمریکا فکر نکند می تواند اختلافی بین مردم ایران ایجاد کند، ما همواره حامی ولایت هستیم.
یکی دیگر از حاضران در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: برای نشان دادن پایدار بودن راه شهیدان و تداوم راه آنها در این راهپیمایی شرکت کردم چون براین باورم که وحدت مردم تاثیر زیادی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.
وی ادامه داد: وحدت مردم مانع موفقیت دشمن می شود به این ترتیب دشمنان جرات هیچ گونه تعرض یا اهانتی را به کشور عزیزمان به خود نخواهند داد.
یکی از اعراب اهوازی حاضر دراین مراسم نیز اظهار کرد: راه شهدا را ادامه می دهیم تا با ادامه این راه پایه های نظام اسلامی را مستحکم کرده و درنهایت مشتی بر دهان دشمن بزنیم.
وی بیان کرد: وحدت مردم باعث می شود دشمنانی که قصد آسیب زدن به کشور را دارند، عقب نشینی کنند.
یک جوان شرکت کننده در راهپیمایی گفت: ما همواره پشتیبان نظام و رهبری خود هستیم اما از دولتمردان انتظار داریم که به موضوع اشتغال که مهمترین دغدغه ما جوانان است نیز رسیدگی کنند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز از میدان مولوی(سه گوش)، پل شهید علم الهدی، خیابان سلمان فارسی(نادری) به سمت چهار راه آبادان ادامه داشت و راهپیمایان در ابتدای مسیر با شعارهایی همچون 'ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، لبیک یا خامنه ای ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی که امام راحل پایه گذار آن بود تاکید کردند.
سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
طبق برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰نقطه شهری استان خوزستان و برخی از روستاها با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.
۳۰۰۴/۶۰۰۲
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: کبری آقازری

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 82 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609364 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر