شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1396 - 5:40
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

بصیرت، معنویت و اتحاد حول محور ولایت، ضامن بقای انقلاب اسلامی


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز یکشنبه در جمع راهپیمایان میاندوآبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی به ما عزت و هویت بخشید، اظهار کرد: امام راحل مردم را به اسلام دعوت کرده و اسلام ناب محمدی و حکومت علوی را تاسیس و دنیا گرایی را به آخرت محوری تبدیل کردند.
وی با بیان اینکه امام (ره) امت دنیا گرا را به امتی ولایت مدار، امیدوار و متحول و متوکل سوق داد، افزود: اندیشه و تفکر امام هدایت بشریت و سعادت اخروی و دنیوی امت اسلامی بود و سختی ها را تحمل کرد تا مردم به آرامش، عزت، سعادت و هویت برسند.
وی بیان کرد: در هر جایی رهبری صالح و امتی پای کار باشد، آنگاه وعده الهی خود را نشان می دهد و انقلاب اسلامی نمود بارزی از وعده الهی بود و امروز نیز این امت همیشه در صحنه، ایثار گر و پا به کار با هدایت ها و رهبری مقام عظمای ولایت و شجاع و صالح به راه پرفروغ خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: انقلاب با رهبری امام (ره) و امتی همیشه در صحنه گسترش می یابد و الهام بخش سایر مردم آزاده جهان می شود و می تواند ندای مظلومان را به دنیا مخابره کند.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه آمریکا و ایادی استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و همانطور که تا بحال نتوانسته اند، اظهار کرد: این انقلاب، شاخ و هیمنه مستکبران را شکست و مستکبران و ترامپ و امثال وی بدانند که غلطی نمی توانند بکنند و “مرگ بر آمریکا” پاسخ ملت ایران به آنهاست.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تماشایی شد، افزود: دنیا این حضور حماسی و پاسخ کوبنده ملت ایران به تهدیدات و یاوه گویی های دشمنان را ببیند که مردم ایران سراسر شعار’ مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل’ می دهند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم انقلابی و ولایتمدار میاندوآب همزمان با سراسر کشور از میدان شهرداری میاندوآب آغاز و با عبور از مسیر های خیابان پاسداران، شهدا، ۱۷ شهریور و خیابان امام پایان یافت.
سخنرانی امام جمعه میاندوآب و قرائت قطعنامه، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری توسط دانش آموزان و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آدمک ترامپ دیوانه از دیگر بخش های این مراسم بود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
۹۸۷۱/۳۰۹۳/۳۰۷۲**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم: پیمان پاکزاد**انتشار:علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1428 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615181 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر