چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰
 |  8/ بهمن/ 1396 - 11:50
  |   نظرات: بدون نظر
785 بازدید بازدید

برگزاری دوره امر به معروف و نهی از منکر با موافقت رییس سازمان زندان‌ها


برگزاری دوره امر به معروف و نهی از منکر با موافقت رییس سازمان زندان‌ها

با موافقت رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دوره امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی اسمعیلی گفت: مرکز بسیج قوه‌قضاییه بر اساس رویه‌ای که در سه سال اخیر دنبال کرده است، در سال جاری نیز دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر را با موافقت رییس محترم سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برای قضات و کارکنان بسیجی دادگستری‌ها و سازمان‌ها و مراکز تابعه قوه‌ قضاییه برگزار می‌کند.

معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه و رییس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندان‌ها در خصوص این دوره آموزشی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و از این رو مرکز بسیج قوه‌ قضاییه اقدام به برگزاری این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری برای قضات و کارمندان محترم قوه‌ قضاییه در سراسر کشور می‌کند.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هماهنگی پژوهشگاه امر به معروف و نهی از منکر و اخذ کتاب مبانی امر به معروف و نهی از منکر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه اظهار داشت: مجوز این دوره آموزشی از طریق کمیته سرمایه انسانی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اخذ شده است که این مطلب در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج مستقل قوه قضاییه نیز مطرح شد و به عنوان یک دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته محاسبه می‌شود.

اسمعیلی در پایان خاطرنشان کرد: کتابچه این دوره آموزشی بر روی سایت مرکز بسیج قوه قضاییه به آدرس basij2gh.ir است که علاقمندان ضمن دانلود فایل PDF آن و مطالعه تا روز امتحان در این دوره آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 568 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1619149 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر