شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
 |  27/ دی/ 1396 - 8:57
  |   نظرات: بدون نظر
62 بازدید بازدید

۲۰ درصد به نیروی انسانی تعزیرات حکومتی هرمزگان اضافه می شود


به گزارش ایرنا، جمال انصاری شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان از استان‌ های بسیار تاثیرگذار در اقتصاد کشور است و باید نیروی انسانی در این استان تقویت شود.
معاون وزیر دادگستری تصریح کرد: باید سرعت و دقت اقدام های سازمان تعزیرات حکومتی در استان هرمزگان را ارتقا دهیم.
وی اضافه کرد: تقویت هرچه بیشتر نیروی انسانی تعزیرات حکومتی منتهی به افزایش کارایی و اثر بخشی فعالیت ها در راستای وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی می شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطر نشان کرد: مردم باید دسترسی آسانی به تعزیرات داشته باشند تا به راحتی ظلمی که به آنان شده را پیگیری کنند و در این راستا نیاز به ساز و کارهای روز آمد جهت سرعت، دقت و صحت همراه با شفافیت در موضوعات وجود دارد.
وی ادامه داد: شاید مهمترین و محوری ترین وظیفه ما به عنوان دستگاه حاکمیتی این است که ببینیم چقدر اقدام ها و فعالیت های سازمان ما با واقعیت زندگی مردم مرتبط است و تا چه حد انتظارهای مردم پاسخ داده می شود.
به گزارش ایرنا و براساس آمارهای منتشر شده ، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه هفت هزار و ۵۰۷ فقره پرونده تخلف در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در شعبه های تعزیرات حکومتی هرمزگان تشکیل شده است.
۷۱۹۸/۷۴۰۸
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1242 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614995 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر