پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶
 |  26/ آذر/ 1396 - 4:08
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

مدیر مسئول وقت روزنامه ایران مجرم شناخته شد


علی اکبر کسائیان، دبیر هیات منصفه مطبوعات استان تهران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضائی ایرنا، با تشریح دادگاه امروز مطبوعات، گفت: دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیات منصفه و برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول پایگاه خبری ۲۴، خبرگزاری تسنیم و مدیرمسئول وقت(محمدتقی روغنی ها) روزنامه ایران در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.
وی با بیان اینکه پرونده پایگاه خبری ۲۴ به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، مورد رسیدگی قرار گرفت، اظهارکرد: مدیرمسئول این پایگاه خبری با اکثریت آراء، مجرم شناخته و به اتفاق آراء مستحق تخفیف دانسته شد.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات درباره پرونده مدیر مسئول وقت روزنامه ایران(محمدتقی روغنی ها)، گفت: اتهام وی، نشر مطالب خلاف واقع و انتشار رای غیرقطعی دادگاه بود که به اتفاق آراء، مجرم شناخته شد؛ اعضای هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آراء، متهم را مستحق تخفیف ندانستند.
کسائیان سومین پرونده رسیدگی شده در دادگاه امروز مطبوعات را مربوط به خبرگزاری تسنیم با عنوان اتهامی انتشار مطالب خلاف واقع و کذب عنوان کرد و گفت: مدیرعامل این خبرگزاری در اتهام اشاره شده به اتفاق آراء، مجرم شناخته نشد.
اجتمام** ۷۳۲۹**۱۰۲۱
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد**انتشار: حسین نوروزیان

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1766 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1612396 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر