پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
 |  27/ شهریور/ 1396 - 6:46
  |   نظرات: بدون نظر
146 بازدید بازدید

رئیس کل دادگستری بوشهر: مسئولان قضایی با هرگونه قانون شکنی برخورد قاطع و سریع کنند


به گزارش ایرنا، علی جمادی روز دوشنبه در آئین تودیع ومعارفه رئیس و دادستان قدیم و جدید دادگستری شهرستان جم افزود: دستگاه قضایی نقش محوری در پایداری امنیت جامعه ایفا می کند و ما در استان همه تلاش خود را برای اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت بکار می گیریم.
وی اضافه کرد: دستگاه های مختلف با تعامل بیشتر برای همدلی و وحدت تلاش کنند زیرا همکاری مطلوب و هرچه بیشتر بین دستگاه ها باعث پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم می شود که حفظ و پایداری امنیت را به دنبال دارد.
جمادی با بیان اینکه امنیت پایدار زمینه رشد و ترقی جامعه در ابعاد گوناگون می شود گفت: با اجرای طرح های پیشگیری از وقوع جرم در استان بوشهر، ضمن برقراری امنیت پایدار زمینه رشد، توسعه و ترقی همه جانبه فراهم می شود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه با هرگونه بی نظمی، نا امنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود برخورد قاطع می شود ادامه داد: مردم بحق از ما توقعاتی دارند که در این مسیر و با هدف افزایش رضایتمندی آنان باید تلاش کرد، چون با احقاق حق و اجرای عدالت می توانیم جلب اعتماد عمومی را به همراه داشته باشیم .
جمادی افزود: برای حفظ و دفاع از حقوق بیت المال با قاطعیت با ویژه خواری و رانت خواری برخورد می شود.
وی در باره اجرای احکام صادره تاکید کرد: سرعت و قاطعیت در اجرای احکام صادره مهم و اثر بخش است و این موضوع باید به صورت ویژه مورد توجه همه مسئولان قضایی باشد.
در این آئین عمار شهنیایی به عنوان رئیس دادگستری و روح الله فروغی فر به عنوان دادستان شهرستان جم معرفی شدند و از زحمات رئیس دادگستری و دادستان سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 611 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600651 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر