چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
 |  15/ شهریور/ 1396 - 8:49
  |   نظرات: بدون نظر
419 بازدید بازدید

آمادگی بیمه دانا برای پرداخت دیه حادثه دیده گان واژگونی اتوبوس در هرمزگان


به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن صادق روز چهارشنبه در نشست با استاندار هرمزگان که پیرامون پرداخت دیه فوت‌شدگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان برگزار شد، با تسلیت جان‌باختن دانش آموزان در این حادثه، بیان داشت: بیمه دانا تعهدات بیمه‌ای در قبال فوت شدگان و مصدومان این حادثه دارد و به تعهدات خود عمل خواهد کرد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم این خسارت را از لحاظ مالی جبران کنیم اما صدمات عاطفی این حادثه قابل جبران نیست و باید از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم.
استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان موجب تاسف همه ملت ایران شد و رئیس جمهوری نیز ما را مکلف به رسیدگی کرد و وزیر کشور نیز خواسته گزارشی از موضوع ارائه شود.
جاسم جادری اظهار کرد: بیمه دانا به این موضوع ورود کرده تا حداقل خسارت‌های مادی این حادثه جبران شود هرچند که خسارت روحی و عاطفی این حادثه به سادگی قابل جبران نیست.
وی بیان داشت: امیدواریم با درایت و رسیدگی مناسب تا حدی بتوانیم درد خانواده‌های داغدیده را التیام بخشیم و بیمه در این خصوص وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان بامداد جمعه دهم شهریورماه جاری در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین کمک راننده اتوبوس جان باختند.
۶۰۴۸/۷۱۹۸
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 305 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609587 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر