پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
 |  31/ تیر/ 1396 - 3:33
  |   نظرات: بدون نظر
15 بازدید بازدید

رای نهایی پرونده قتل دختر اهل جرقویه سفلی بزودی صادر می شود


به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز شنبه در خبری کوتاه اعلام کرد: با پیگیری های به عمل آمده از سوی رئیس کل دادگستری این استان بزودی پرونده قتل دختر اهل جرقویه منتهی به صدور رأی نهایی خواهد شد.
دانش آموز دختر ۱۵ساله در شهر نصرآباد از توابع بخش جرقویه سفلی دی ماه سال ۹۵ برای امتحان از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت و جسد بی جان او که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود در حاشیه محل زندگی اش کشف شد.
خانواده از طریق مدرسه مطلع شدند که فرزندشان در جلسه امتحان حاضر نشده است بنابر این در جستجوی دختر خود برآمدند و مفقودی دختر ۱۵ ساله خود را به کلانتری محل خبر دادند. بلافاصله تحقیقات تخصصی مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان به منظور پیدا کردن این دختر نوجوان آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات با به دست آوردن سرنخ‌ هایی توانستند کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع حادثه، قاتل که جوانی ۲۵ ساله از اهالی محل سکونت دختر و دارای سه فقره سابقه کیفری بود را در حال فرار از منزلش دستگیر کنند.
سرهنگ خسروی اظهار کرد: پس از دستگیری متهم، تحقیقات از وی در حضور بازپرس ویژه قتل انجام شد و متهم به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان کرد که او را به ‌زور به محل کشف جسد کشانده و سپس به قتل رسانده است.
پس از قتل آتنا اصلانی کودک معصوم اهل پارس آباد مغان توسط مردی گرگ صفت، مسئولان بلندپایه نظام از جمله رئیس جمهوری و ریاست مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت، رسیدگی به پرونده این جنایت را در اسرع وقت از قوه قضائیه خواستار شدند.
در پی آن نیز در هفته گذشته، شماری از رسانه های اصفهان به همراه کاربران شبکه های اجتماعی خواستار رسیدگی به پرونده قتل دختر اهل جرقویه سفلی شده بودند.
۲۰۹۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 130 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619534 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر