پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴
 |  21/ خرداد/ 1396 - 12:08
  |   نظرات: بدون نظر
19 بازدید بازدید

دستگاه قضایی در حفظ ارضی ملی با کسی تعارف ندارد


به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال استان البرز که با هدف بررسی مشکلات اراضی مربوط به محل احداث پل کمربند شمالی بر روی رودخانه بیلقان برگزار شد، افزود: تلاش براین
بوده است که علاوه بر حفاظت از منابع ملی، در مسیر گره گشایی از مشکلات نیز قدم برداریم تا مسیر سرمایه گذاری و تولید دچار مشکل نشود.
وی اضافه کرد: البته اجرای طرح های مختلف و مورد نیاز زمانی تائید می شود
که مسیر قانونی طی شده باشد و حقوق بیت المال نیز محفوظ بماند.
فاضلیان گفت: در شورای سیاستگذاری حقوق بیت المال به هیچ عنوان تصمیمی برای خروج یک بخش از اراضی ملی از محدوده آن گرفته نمی شود و فلسفه شورا صرفا حفاظت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال است.
وی در ادامه بر رفع موانع احداث بزرگراه شمالی در چارچوب قانون تاکید و اظهار داشت: باید تدابیری اندیشیده شود تا این پروژه به موقع به اتمام برسد تا مردم استان از نتایج آن بهره مند شوند.
رئیس کل دادگستری البرز افزود: ایجاد مانع در مسیر پروژه هایی که جز انجام آن ، چاره ای پیش روی دستگاهها نیست منجر به هدر رفت سرمایه های مادی و معنوی مردم می شود ، بنابراین دستگاه های مختلف باید با در نظر گرفتن منافع مردم و موضوعات زیست محیطی زمینه تسریع در احداث پل کمربند شمالی بر روی رودخانه بیلقان را فراهم کنند.
فاضلیان بزرگترین مشکل در روند احداث این پل را تعیین تکلیف چند ویلایی که در مسیر احداث پل قرار دارند عنوان و تصریح کرد: به منظور حل سریع مشکل و تعیین وضعیت عرصه بناهای احداثی از نظر ملی بودن، لازم است کارگروهی با مسئولیت اداره کل منابع طبیعی استان تشکیل و با بررسی های لازم نتیجه را حداکثر ظرف یک ماه به دبیرخانه شورا اطلاع دهند.
۷۴۱۴/ ۶۱۵۵خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1029 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620433 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر