جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹
 |  24/ اسفند/ 1395 - 1:41
  |   نظرات: بدون نظر
118 بازدید بازدید

چهارشنبه سوری / به احترام شهدای آتشنشان حادثه ساز نشویم


براساس اعلام دادگستری به ایرنا هادی هاشمیان روز دوشنبه اطهار داشت: دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی می کند، اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر چهارشنبه سوری را برگزار کنند تا خانواده ها، آتشنشانان فداکار و بخش های امداد و نجات دغدغه نداشته باشند.
وی همچنین تاکید کرد: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات نوروز ۹۶ با صدور قرار ،موقتا در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات آنها رسیدگی شود.
هاشمیان از مردم خواست که در جهت تامین سلامت نوجوانان و جوانان؛ فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.
رئیس دادگستری کل گلستان به پدر و مادرها هم توصیه کرد که با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آنها باشند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر با فرهنگ سازی های صورت گرفته، مردم نسبت به راهکارهای جلوگیری از حوادث احتمالی آگاه شده اند، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری جوانان و نوجوانان، نوروز ۹۶ به کام همه خانواده ها شیرین باشد.
۷۳۳۳/۱۶۴۸
**انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1589 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602977 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر