جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
سرویس: مقالات
 |  15/ بهمن/ 1395 - 8:11
  |   نظرات: بدون نظر
204 بازدید بازدید

سخنگوی حزب کارگزاران:‌ توسعه تشکیلاتی مخل جبهه اصلاحات را نمی پذیریم


به گزارش ایرنا،‌ حسین مرعشی جمعه در کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان فارس در شیراز افزود: رقبای جبهه اصلاحات هم اینک از سازوکارهای مناسب درونی برای هماهنگی و وحدت بی بهره هستند.
وی گفت: اگر اصولگرایان نیز همچون جبهه اصلاحات به وحدت درونی اهتمام بیشتری داشته باشند در کشور شرایطی را دنبال می کنیم که در هر انتخاباتی با پیروزی هر یک از جناح های سیاسی، نظام جمهوری اسلامی پیروز نهایی باشد.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد:‌ وجود جبهه اصلاحات از واقعیت های خوب جامعه است و وجود مخاطبان گسترده و مقبولیت در جامعه بزرگترین دارایی آن محسوب می شود.
این فعال سیاسی گفت:‌ وحدت در جبهه های اصولگرا و اصلاح طلب سبب می شود خردمندان بر مسند امور بنشینند.
وی ادامه داد:‌نبود این وحدت ساختاری باعث می شود افراد کم تجربه، بی هویت و با افکاری عوام فریبانه تصدی امور را به دست بگیرند که آسیب جدی در اداره امور کشور محسوب می شود.
مرعشی با اشاره به پیش بینی برگزاری کنگره های استانی در اساسنامه حزب کارگزاران گفت:‌ این حزب در آینده نزدیک، ۲۶ کنگره استانی در مناطق مختلف کشور برگزار می کند.
مسعود رضایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان فارس نیز در این آیین گفت:‌ تقویت بدنه اجتماعی و محدود نبودن فعالیت های احزاب به مقطع زمانی انتخابات، رمز موفقیت و ماندگاری احزاب در کشور است.
لیلا دودمان رئیس کنگره استانی حزب کارگزاران در استان فارس نیز در این کنگره به بیان گزارشی از فعالیت های این حزب در استان فارس پرداخت.
۶۱۱۳/ ۲۰۲۷
خبرنگار:‌ غلامرضا مالک زاده **‌انتشاردهنده:‌سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 135 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613888 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر