جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
سرویس: مقالات
 |  15/ بهمن/ 1395 - 5:17
  |   نظرات: بدون نظر
117 بازدید بازدید

خطیب جمعه شهرکرد:مردم ایران در راهپیمایی۲۲بهمن جواب گستاخی آمریکا را می دهند


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی خود برنداشته است و هر دولتی که در آمریکا برسر کار می آید دشمنی خود را با ایران ادامه می دهد.
به گفته وی، دولت قبلی آمریکا به صورت نرم علیه ایران توطئه می کرد و دولت جدید با روشهای دیگر دشمنی خود را اعلام می کند.
وی گفت:ایران مظهر حق و نورانیت است اما آمریکا مظهر باطل و ظلمت است و ایران به دنبال حاکم کردن ارزش های انسانی و معنوی در جامعه است در حالی آمریکا بر ضد ارزش های انسانی و الهی حرکت می کند و جمع این دو که محال است.
خطیب جمعه شهرکرد گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا به عنوان نماد سرمایه داری تصمیمات خود را براساس سرمایه داری اتخاذ می کند و از عربستان که حامی اصلی تروریست در منطقه است حمایت می کند در حالی که ایران را که مدافع مردم است تحریم می کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که هشدارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار ندادند و به دنبال پیروی از آمریکا هستند باید سر عقل بیایند چرا که آمریکا به کسی امتیاز نمی دهد و دشمنی آمریکا تمام نمی شود و آمریکا در این ۳۸تاکنون نتوانسته است علیه ایران غلطی بکند.
به گفته وی، ایران اسلامی در این ۳۸سال روی پای خود ایستاده است و باید با بهره گیری از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دورن زا در برابر توطئه های دشمن ایستاد.
نکونام گفت: استقلال دفاعی ، استقلال اقتصادی و صنعت هسته ای از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با توکل به نیروی جوان مومن و متعهد این استقلال حاصل شد و باید از آرمان های انقلاب دفاع کرد.
وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: ایران اسلامی در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی است و این انقلاب باعث اقتدار ایران در جهان شد.
نکونام به ۱۹ بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: همافران علاوه بر بیعت با امام و انقلاب بر سرآرمانهای انقلاب ایستاده اند در حالی که دولت موقت بر سر ارمان های انقلاب ایستادگی نکرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک میلاد حضرت زینب (ع) تاکید کرد: حضرت زینب مظهر و الگوی استقامت، صبر، ولایت مداری ، پاکدامنی و مقاومت و جهاد است و راز ماندگاری کربلا خطبه های حضرت زینب بود.
وی با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران در مراکز درمانی از خودگذشتگی خدمات ارزنده ای دارند و با الگو گیری از حضرت زینب به مردم خدمت رسانی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در برابر با سوادگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و ارز تاکید کرد: این نیرو با از خودگذشتگی برای ایجاد آسایش و امنیت و آرامش اقدام مستمری در مبارزه با قاچاقچیان دارد.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته شهرهای مختلف استان دهه فجر را گرامی داشتند و بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند.
خبرنگار و انتشار دهنده : محمود رئیسی
۲۰۹۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1162 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613627 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر