پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵
سرویس: مقالات
 |  15/ بهمن/ 1395 - 6:40
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

استاندار: تریبون ها و محافل رسمی باید امید و نشاط را درجامعه نهادینه کنند


به گزارش ایرنا محمد رضا صالحی جمعه در آیین افتتاح متمرکز ۹۵طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان اسفراین با اشاره به در پیش بودن ۲انتخابات مهم در سال آینده اظهار کرد: انتظار داریم مردم با مشارکت بالا و حضور پرشور و پررنگ در این ۲انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: ما نیز وظیفه داریم ۴ محور مورد تاکید رهبری شامل تامین سلامت انتخابات ،امنیت انتخابات ، قانون مداری و کمک به حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق کنیم .
استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: از تربیون دارها انتظار داریم که مجالس عمومی که تربیون ها نظام محسوب می شود به مباحث مصداقی تبدیلی نکنند زیرا ین گونه بحث های مصداقی کار گروهای سیاسی است که می تواند چه موافق ،چه مخاف و چه منتقد برنامه برگزارکنند و اظهار نظر کنند و مانیز تا جایی که چارچوب ها رعایت شود از آن حمایت می کنیم .
صالحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح و بهره بردای از ۶۳۵طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر سال جاری با اعتبار ۳هزار ۲۴۲میلیارد و۹۵۰میلیون ر یال در استان خراسان شمالی گفت :۶۱واحد تولیدی بهره برداری شده در دهه فجر دراستان ۵۸۳ فرصت شغلی ایجاد کرده است .
وی با اشاره به برجام وگشایش های اقتصادی آن برای کشور گفت: اگر برجام نبود این میزان اعتبارات و افتتاح طرح ها را نیز اکنون نبود .

**رشد ۲۳درصدی افتتاح پروژه ها اسفراین دردولت تدبیرو امید
استاندار خراسان شمالی با اشاره به افزایش افتتاح پروژه در دولت تدبیرو امید در شهرستان اسفراین گفت : میانگین طرح های بهره برداری شده در ۳ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان اسفراین سالانه ۲۷۶پروژه بوده است که این میزان نسبت به تعداد طرح های افتتاحی در دولت قبل که ۲۲۴پروژه بوده میزان ۲۳درصد رشد داشته است .
صالحی افزود: این میزان پروژه و اعتبارات زمانی در دولت تدبیرو امید انجام شده است که با توجه به قیمت پایین نفت ودرآمدهای نفتی نسبت به دولت قبل و تاثیر نوسانات ارزی از سال های پیش درکشور دولت در تنگنای مالی بوده است .
وی با بیان اینکه حضور مردم در همه برنامه به محقق شدن اهداف کمک کرده است تصریح کرد : مسئله اشتغال نیز باهمراهی و کمک مردم قابل حل است .
صالحی از انعقاد تفاهم نامه ای با بانک سینا برای تسهیلات به روستاییان خبرداد و افزود : با این تفاهم نامه تسهیلا ت بخش تولیدی در روستاها با ۱۰واحد درصد سود کمتراز سود معمول در بانک ها به روستاییان پرداخت می شود .
به گزارش ایرنا همزمان با چهارمین روزاز ایام دهه فجر ۵۹طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۴۴۴میلیارد و ۷۳۰میلیون ریال امروز با حضور استاندا ر خراسان شمالی معاونین استاندار ،مدیران کل استانی،و مسئولان شهرستانی به صورت متمرکز افتتاح شد.
شهرستان ۱۲۷هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد .
۱۷۴۴/۷۱۸۹خبرنگار: بتول صارمی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 288 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619692 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر