شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
 |  18/ دی/ 1395 - 10:45
  |   نظرات: بدون نظر
284 بازدید بازدید

فرماندار شوش:مراجع حل اختلاف منصفانه با مشکلات کارگران برخورد کنند


به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز شنبه در نشستی با اعضای هیات های تشخیص وحل اختلاف شهرستان شوش از مشکلات جامعه کارگری به عنوان یکی از موارد اساسی جوامع امروزی یاد کرد گفت: تشکیل شوراهای کارگری و اتحادیه های کارگران در جهت کمک به حل مشکلات این قشر مهم می باشد.
وی گفت: مراجع حل اختلاف با حرکت در چهارچوب قانون در جهت رسیدگی به مطالبات کارگران وکارفرمایان تلاش کنند که هم حق وحقوق کارگران پایمال نشود و هم در جهت کمک و همکاری با بخش خصوصی و کارفرمایان اقدام نمایند.
نجاتی نقش مراجع حل اختلاف در کاهش مسایل اجتماعی جامعه کارگری زا مهم عنوان کرد وگفت: مراجع حل اختلاف با پیگیری و رفع مشکلات جامعه کارگری نقش بسزایی در جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات کارگری ایفا می کنند.
فرماندار شهرستان شوش فلسفه وجودی تشکیل مراجع حل اختلاف و شوراهای اسلامی کار را در جهت رفع مشکلات کارگران عنوان کرد وگفت:شوراهای حل اختلاف به هیچ عنوان به دنبال مانع تراشی برای کارگران نبوده و هدف آنها توسعه مسائل اقتصادی و کمک به جامعه کارگری می باشد.
وی استفاده از نیروهای توانمند، مجرب، دلسوز و نیروهایی که خود از جامعه کارگران باشند را در مراجع حل اختلاف مهم دانست وگفت: استفاده از این نیروها موجب خواهد شد تا حق و حقوق کارگران رعایت شود.
سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه روابط کار این اداره ارائه کرد.
۶۰۶۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1048 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614801 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر